Thursday 14 August 2014

Salam Syawal

Assalamualaikum peeps... hari ni congak2 dah 18 Shawal... so ak harap tak terlambat lagi untuk ku ucap Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin...
Raya ni rasa lain sangat...raya pertama tanpa ayahnda di sisi... kami beraya di kampung arwah abah sembahyang raya di masjid berdekatan pusara abah... Doa kami semoga roh abah tenang dan ditempatkan di kalangan orang yang bertaqwa
Lama menyepi dari blog ni bukan bermakna blog ni dah pupus ye... aku sebenarnya ada banyak benda nak gebang kat sini...tapi tau2 jala SRT kan...baru nak pegang lappy skit..anak dah huk hek... tambah si Uthman tu kalau nampak mama dia mengadap laptop, mula laa dia pun nak melaptop sama...
ni pun aku baru install blogger dalam hp aku...so boleh laa nk post sikit2 pasal perkembangan diri ni...
oh ye..masa shawal ketiga, alhamdulillah aku selamat melahirkan anak kedua, baby girl... nanti aku story pengalaman bersalin yang kedua ni...
ok laa kita stop kat sini dulu lah ye... nanti kita gebang2 lagi... daa..


 
with my mak

No comments:

Post a Comment